Ενημέρωση 2015
Πλούσιο θέαμα από όλους τους οδηγούς απήλαυσαν οι αρκετοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή της Καστανιάς. Οι μάχες στις περισσότερες ομάδες ήταν συναρπαστικές μέχρι τέλους, με αρκετές ανατροπές να γίνονται στο δεύτερο σκέλος. Η βροχή που έκανε για λίγα λεπτά την εμφάνισή της στο δεύτερο σκέλος δεν ήταν ικανή να χαλάσει την όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό.
Πρόβλημα για το Λεωνίδα Κύρκο στο Κ12. Ο περσινός πρωταθλητής της Ομάδας Ε, εγκατέλειψε την προσπάθειά του στο δεύτερο πέρασμα κι ενώ είχε ξεκινήσει την "επίθεση".
Χύθηκαν λάδια στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να υπάρχει προσωρινή διακοπή.
Το δεύτερο σκέλος του αγώνα ξεκίνησε χωρίς καμία καθυστέρηση μετά το 15λεπτο service των αυτοκινήτων. Παράλληλα ο ουρανός άρχισε και πάλι να σκοτεινιάζει ενώ η πρόβλεψη είναι για βροχή προς το μεσημέρι αλλά λιγότερο έντονη σε σχέση με χθες.
Και ενώ όλοι έλπιζαν ότι με το ρυθμό που είχε ο αγώνας θα προλαβαίναμε την ολοκλήρωση του αγώνα, είχαμε μια νέα διακοπή. Το Νο 20 (Μπατσάρας) είχε μηχανική βλάβη και διακόπηκε ο αγώνας για να φύγει το αυτοκίνητο από τη διαδρομή.
Τώρα ξεκίνησε και πάλι το σκέλος αλλά ο τερματισμός έχει δεχτεί τις πρώτες ψιχάλες.
Έντονο συναγωνισμό είχαμε σε όλες τις Ομάδες στην 1η Ανάβαση Καστανιάς, στο πρώτο σκέλος του αγώνα.
Ο κόσμος κατέκλυσε τη διαδρομή παρακολουθώντας με αμείωτο ενδιαφέρον τις μάχες των οδηγών.
Οι μικροκαθυστερήσεις δεν έλειψαν από το πρώτο μέρος του αγώνα, καθώς 3 αγωνιζόμενοι τέθηκαν εκτός αγώνα, λόγω μηχανικής βλάβης.
Εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη για τον Παναγιώτη Λιώρη, μόλις στο Κ1. Ο κινητήρας του Ford Escort WRC έσβησε ξαφνικά στην πρώτη από τις 24 στροφές της Ανάβασης. Κρίμα, θα βλέπαμε ωραία μάχη ματαξύ των Λιώρη και Ευθυμίου στην Ομάδα Α. Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Citroen AX αντιμετώπισε στην Κ9 ο Δημήτρης Λούκας και τέθηκε εκτός αγώνα.